چرا اخه؟


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

امسال اصن یجوریه عیدش...امروز 4شنبه سوریه...فردا عیده!!!این چه وضعشه اخه؟

قبول دارید یجوریه امسال؟

امسال عیدیم گیرمون نمیاد....همه پولاشون رفته

+سال خوبیرو براتون ارزو میکنم ساحل و الهه عززیزم اجی های گلم

+و مخصوصن واسه خودمو مخاطب خاصم

عیدتون مبارکــــــــــــــــــــــــ

 



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت20:16---8 فروردين 1392
سهلام خوبین؟منم خوبم

هویجوری اومدم تو وبت یه چرخی زدم خواستم بدونی.خدافظی ی ی ی یپاسخ:منظورتو متوج نمیشم؟!!!!!!!!!!!!!


عسل
ساعت19:21---7 فروردين 1392

سلام دوست عزيز من برات يک راه پيشنهاد ميدم که ميتوني با اون سريعا و به مقدار زياد پول به دست بياري ما عضو تيم پارس پا هستيم و تو رو دعوت ميکنيم که به ما به پوندي و به ازاي هر بار بازديد ازسايتت پول دريافت کني
اينم لينک عضويت
عضو شی میفهمی دروغه یا راسته.یه سربزن ضررنداره
http://parspa.com/?q=regnuser&moref=saeeidpasandpour


farnazzz
ساعت17:03---2 فروردين 1392
slm aziiizam webet fogholadas khasti be webe manam sar bezan khoshet omad khoshal misham belinkamet toam mano belinki khayli khoshal mishamm biyaya montazeretamm nafffaaassss

sahel
ساعت19:56---1 فروردين 1392
aji delam tanget bod eshalah toham sal khobi dashte bashi doset daram

arash
ساعت22:17---29 اسفند 1391
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز بر شما مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:,| 15:57|من|

MiSs-A